miercuri, 2 februarie 2011

Alice Nastase

ALICE, UN BRAND...O LEGENDA
Probabil o stiti pe Alice Nastase...O iubesc...I-am spus-o in cateva randuri...cand frunzarind paginile TANGO...am mai lasat cate un coment la care...surpiza...mi-a raspuns de fiecare data.
Ador cartile ei...dorm la cap cu DRAGOSTEA E UN BONSAI...
Am citit-o si recitit-o...am mazgalit-o...i-am idoit pagini si i-am adus completari.
Am adus completarile dragostei mele...Am adus completarile prin care rabufnea dragostea traita si purtata in suflet...pentru un El.
Cu sufletul deschis si senin...i-am daruit-o lui.A citit-o si a stiut cat il ador.Mi-a inapoiat-o si o pastrez.Nu voi renunta niciodata la...scrierile lui Alice...cum nu voi renunta niciodata la completarile mele.Dar voi renunta la el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu